FAQ
Hvordan fungerer det?
Først velger du en meny som passer for deg og legger igjen en bestilling hos oss. Du må oppgi om du har matallergier og hvor mange personer bestillingen gjelder slik at vi kan handle varer i henhold til det. Vi tar hensyn til matallergier og lager mat som kan spises av hver enkelt person. Menyen lages med forskjellige type varer og derfor varierer prisen, og det er avhengig av antall personer som maten er bestilt til. Det er påkrevd med en depositum først før vi setter i gang mathandling. Summen for depositum varierer etter bestillingen og hvilken meny du bestiller. Hvordan du kan betale depositum står under betalingsmetoden. Deretter kommer vi hjem til deg for å tilberede middag eller lunsj som du har bestilt. Vi tar oss av mat servering og rydding og vask etter maten er spist eller tilberedt.
Maten er tilberedt etter bestilling av antall gjester det skal lages mat til
Matrettene er laget fra innkjøpt varer fra matleverandører som vi samarbeider med. Teamet vårt består av kokkene som er ansatt etter nøye vurdering av Maksim Belbrut. Maten tilberedes under deres tilsyn for å kontrollere både kvalitet og smaken. Mens vi lager maten, kan dere tilbringe tid med gjester eller familien. Vårt mål er gi kundene den beste service og matopplevelsen de kan få. I disse Corona-tider er vi opptatt av gi deg en unik opplevelse med hjemmelaget mat tilberedt av våre dyktige kokk. Vi lager mat i henhold til myndighetenes restriksjoner under Covid-19 slik at kundene kan nyte maten uten bekymringer.
Hva koster det?
Prisen på tjenesten varierer ettersom hvilken meny og antall person det er bestilt til. Du betaler for:
— Innkjøp av matvarer
— Kjøring og servering av maten
— Tilberedning av maten
— Hvis du ikke bor i Oslo kommer ekstra kostnader i tillegg.
Kokkens ansvar
— Lage menyen etter avtale
— Beregne antall ingrediensene og matvarer til meny
— Innkjøp av varer
— Tilberedelse av matretter
— Sørge for at kjøkkenet er rengjort etter matlaging og servering
Hvor leverer vi?
Foreløpig leverer vi tjenesten kun i Oslo og omegn med 50 km avstand fra Oslo.
Matallergi?
Vi tar hensyn til alle type mat allergi. Hvis kunden ønsker en meny uten gluten eller andre produkter, handler vi varer som er tilpasset allergi. Det er viktig å gi opplysninger om matallergier ved bestillingen. Vårt mål er å tilfredsstille våre kunder.
Betalingsmetode
Du kan betale via bankkort, visa eller mastercard. Vi tar også imot kontanter, firma VIPPS. Betalingsinformasjon får du ved bestillingen.
Hva slags utstyr trenger du?
Du trenger vanlig kjøkkenutstyr som komfyr, ovn, mikrobølgeovn, hotspots, gryte, stekepanne, kjevle og alt av bestikk og kjøkkenkniver osv. Du trenger også tallerkener og glass til mat.
Når kan du bestille?
Tjenesten må bestilles seneste 48 timer før den dagen du har valgt at kokken kommer hjem til deg, slik at vi har tid til å forberede oss. Det anbefales og legge igjen en bestilling så fort som mulig.
Matservering
Kokken og teamet hans tar seg av matservering. Og mens de serverer maten, forklarer de gjestene dine om hver enkelt rett og hvordan den er tilberedt. Slik kan du få en unik matopplevelse i trygghet av ditt eget hjem. Vår profesjonell service garanterer deg og dine gjester en kveld med gourmet middag. Du slipper bekymringer rundt det å lage mat. Du skal lene deg og bare nyte kvelden med god mat og god service!
Kokken skal etterlate et rent kjøkken
Vi tar oss av all rengjøring, oppvask og rydding etter middagen er ferdig. Vi passer på at kjøkkenet ditt er strøken etter middagen er over. Du skal slappe av og kjenne på den indre roen at alt er ordnet og vasket for deg.